Tvivlet är vishetens början

LCHF gräddglass med bär.

Hittade ingenting i stan, då blev jag besviken.. blev till och med lite smått sur när jag upptäckte att det sjukt snygga armbandet jag verkligen suktat över på Gina Tricot var slut! Det var slut på hemsidan också! Åååh.. direkt när jag kom hem så ställde jag mig och gjorde en LCHF pizza. Den blev rätt lyckad och smakade mycket gott faktiskt. Om en timme ungefär så ska vi hem till mormor & morfar på lite kvällsmat. De åker nämligen iväg till Thailand om någon dag, så blir väl ett litet hejdå. Sen ska jag fatta läroboken på en gång när jag kommer hem, jag ska lyckas på Arbetsmiljö & säkerhets provet på fredag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0