Då testar vi på nytt..

Kom hem från en veckas semester på Öland igår, har haft en underbar vecka med mina närmsta trots det ostadiga vädret. Sen så kom jag och tänka på min blogg igår under den långa bilresan hem. "Nu när jag har gått ur skolan, tagit körkort och fått i ordning på min vardag kanske jag ska börja blogga lite igen?" Och det är precis vad jag tänker göra! Har hört att mobilappen kan bugga lite emellan åt men jag ska göra mitt bästa för att blogga så ofta som möjligt. 
 
Jag hoppas ni vill fortsätta läsa min blogg och att jag inte tappat allt för många läsare under detta uppehåll på snart två månader?! Jag har i alla fall haft en fantastisk tid full av vänner, student, festande, jobb och semester. Vi har till och med fått en ny familjemedlem, hunden Nelly. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Fin blogg, vart ska man trycka om man vill lägga till sin egna header?

xoxo

2012-10-23 @ 17:19:15
URL: http://byevas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0