Nu börjar vi bocka av..

Tog cykeln till skolan vid halv tio tillsammans med Amanda och har faktiskt utnytjat skoltiden väldigt effektivt idag. Skrev ett helt arbete, som nu är inskickat på bedömning. Kändes oerhört bra! Jag som har så himla mycket just nu runt mig måste börja bocka av och det är precis vad jag gjort nu. Det var en textanalys på novellen "Det skvallrande hjärtat" som blev gjord nu. När jag ändå var igång så började jag på nästa svenska uppgift också som verkligen är skitkul, vi ska skriva så detaljerat och romantiskt som möjligt om vår favoritplats. ♥

Om ca 50 minuter ska jag ha min första dubbla körlektion. Har bara haft enkla lektioner innan men tänkte försöka uttnytja tiden lite mer nu. Får hoppas det går som det ska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0