Spenderar & planerar

Cyklade ner till skolan vid elva för att ha en timmas urtråkig historialektion. Direkt där efter gick jag in till stan där jag justerade mina rayban som haft en tedens att kana ner lite på näsan, köpte mig ett solpuder och en mascara samt bokade en tid för slingor lagom innan studenten. Aldrig testat denna mascara men jag är student och söker det billigaste på marknaden, typ.. haha Dock är jag inte så kräsen så den ska nog funka bra! Pudret skiftar i tre olika nyanser, läckert!

Hade även en körlektion vid ett, gick superbra trots mitt uppehåll från körskolan nu på två veckor. Bokade in ett par lektioner frammåt och bokade även tid för risktvåan (halkkörning). Känns bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0