Nybakade Oopsies


Ingridienser: Ägg, philadelphiaost, bakpulver & salt

Kände för att vara litte extra gullig när jag gjorde mitt bröd förut och formade ett par till hjärtan. Ska till Johannes imorgon och stannar där tills på Söndag då hans familj är uppe i Stockholm dessa dagar. På fredag har vi vår 5månaders dag och då ska allt hjärtbröden göra nytta. Vad ska ni hitta på i helgen då? Sista dagarna på lovet? Min sista dag ska jag spendera med min familj, kusinfamilj och farmor & farfar. Vi ska ut och äta gott och sedan fira vidare hemma. Farfar fyller nämligen 75 år nästa vecka. Nu ska jag kika vidare på sista minuterna av Glee.

Kommentarer
Postat av: Lisa Dalemo

Han fyller 75 kussen min! :P

2012-02-16 @ 08:09:53
Postat av: Ida

Haha just det! Det gick nog lite snabbt där..

2012-02-16 @ 11:15:38
URL: http://idasvfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0